Nowa wersja enova365 z numerem 2504.1.1

 

 

W dniu 11.04.2025 została opublikowana wersja enova365 oznaczona numerem 2504.1.1

W wersji zostały udostępnione liczne nowości, w tym m.in. przebudowany Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w warstwie komunikacyjnej i wizualnej, integracja z platformą e-Paragony oraz rozszerzenie funkcjonalności ocen pracowniczych. Zmiany rozwojowe zostały również wprowadzone w modułach BI, CRM, Nieruchomości i Flota.

W Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego:

Został przygotowany pakiet zmian obejmujący warstwy:

Wizualną:

  • Zostało przebudowane menu główne Pulpitu zgodnie z aktualnymi trendami UX/UI. Nowe, rozwijane menu w prawym górnym rogu umożliwia szybki dostęp do kluczowych opcji, takich jak lista firm, baza wiedzy, profil użytkownika czy zmiana hasła.

  • Został wprowadzony nowy „Zestaw skrótów”, który pozwala na grupowanie najczęściej używanych list i funkcji w formie przycisków.

  • Pulpit Klienta Biura Rachunkowego został przebudowany i udostępnia najczęściej wykonywane czynności, takie jak grupowe przekazywanie dokumentów w formie paczek PDF/JPG, wprowadzanie kosztów czy wystawianie faktur.

  • Została ulepszona konfiguracja Panelu użytkownika – wdrożono nowy, intuicyjny sposób organizacji elementów za pomocą siatki projektowej, umożliwiającej przeciąganie, upuszczanie i zmianę rozmiarów elementów.

Komunikacyjną na linii Klient – Biuro:

  • Została dodana funkcjonalność ankiet w Pulpicie, umożliwiająca zbieranie informacji od klientów za pomocą kwestionariuszy. Wyniki trafiają bezpośrednio do systemu.

  • Została udostępniona możliwość prezentowania opiekunów Klienta w Pulpicie.

  • Została dodana opcja umieszczenia pełnej wizytówki Biura Rachunkowego z logo.

W module Handel:

  • Została dodana obsługa opakowań jednorazowych jako podstawowych pozycji dokumentu handlowego, zgodnie z dyrektywą SUP. Umożliwia to zarządzanie opakowaniami oraz generowanie raportów pomocnych przy wypełnianiu deklaracji w BDO.

  • Została zintegrowana funkcjonalność wystawiania e-paragonów z platformą eparagony.pl. E-paragony mogą być wysyłane e-mailem z linkiem do dokumentu, co ogranicza koszty i wpływa proekologicznie.

W module Kadry i Płace:

  • Została rozszerzona funkcjonalność ocen pracowniczych. Obecnie możliwe jest przedstawienie na grafice wszystkich elementów oceny (kompetencje miękkie, twarde, cele itp.), również z możliwością filtrowania.

W module Business Intelligence:

  • Zostały wprowadzone usprawnienia w zakresie utrwalania danych z list – możliwe jest zapisywanie danych do tabel źródłowych raportów BI.

  • Została dodana obsługa zestawów filtrów oraz funkcje Oblicz i Utwórz raport przestawny, a także możliwość automatyzacji procesu utrwalania danych.

  • Zostały przygotowane nowe modele danych do EŚP, obejmujące m.in. przelewy, dokumenty kasowe i rozrachunki.

  • Została wprowadzona funkcjonalność budowy domen na podstawie relacji biznesowych, prezentowanych w strukturze drzewiastej, co upraszcza proces wdrożeń BI.

W module Systemowym:

  • Została wprowadzona zmiana kolorystyki interfejsu systemu (dla wersji jasnej i ciemnej – z wyłączeniem aplikacji mobilnej) w celu poprawy kontrastu i czytelności.

  • Został przebudowany sposób zarządzania „Panelem użytkownika” – obecnie dostępna jest czynność „Organizuj Panel” w zakładce Ogólne/Panel użytkownika.

W modułach CRM i Pulpit Kontrahenta:

  • Została dodana tablica Kanban, umożliwiająca monitorowanie stanu zadań. Funkcjonalność dostępna jest również w Pulpicie Kontrahenta dla zgłoszeń Servicedesk.

W module Nieruchomości:

  • Zostały rozbudowane rozliczenia mediów i nieruchomości poprzez modyfikacje w „Kreatorze rozliczenia mediów”.

W module Flota:

  • Został dodany kalendarz rezerwacji pojazdów, z opcją rezerwacji i podglądem dostępności. Kalendarz widoczny jest także w Pulpicie Pracownika.

  • Została wprowadzona historyczność formularza pojazdu. Funkcja „Aktualizuj” pozwala na określenie daty obowiązywania parametrów pojazdu.

Szczegóły zmian dostępne są w ulotce.