W dniu 25.04.2025 r. opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2504.2.2.
Wersja zawiera nowości w modułach Kadry Płace, Produkcja oraz w Pulpicie Kontrahenta.
W module Kadry Płace
Informacja o byciu studentem – Została dodana możliwość uzupełnienia informacji o statusie studenta. W kartotece pracownika, w zakładce Kadry/Inne dane, została dodana sekcja „Status studenta” z następującymi polami: Aktualnie studiuje – Tak/Nie, Okres – data początku i końca ważności statusu studenta, Numer legitymacji studenckiej – pole tekstowe do wprowadzenia numeru. Dzięki temu zostało ułatwione zarządzanie danymi o wykształceniu i statusie w dokumentach kadrowych.
Nowości w Ankietach – Zostały udostępnione nowe mechanizmy, dzięki którym rozbudowany został katalog funkcjonalności dla Ankiet: możliwość dodawania załączników do odpowiedzi, przygotowywania pytań z wykorzystaniem obrazków, rozbudowy opisu ankiet o obrazki i formatowanie tekstu oraz rozbudowane wyświetlanie odpowiedzi.
W module Produkcja
Została dodana nowa czynność generowania zapotrzebowania na surowce i prefabrykaty na liście „Zlecenia” oraz „Operacje zleceń”. Dzięki tej czynności generowany jest dokument wewnętrzny „Zapotrzebowanie na surowce”, który może stanowić podstawę do dalszej obsługi procesu zaopatrzenia w surowce w module Handlowym. Dodatkowo, na wydziale produkcyjnym została udostępniona możliwość ustawienia parametrów automatycznego generowania zapotrzebowania, co pozwala na jego automatyzację.
W Pulpicie Kontrahenta
Śledzenie zgłoszeń w ServiceDesk – Została dodana funkcja umożliwiająca użytkownikom śledzenie wybranych zgłoszeń, nawet jeśli nie są oni przypisani jako osoba kontaktowa, prowadząca czy wykonująca. W tym celu została utworzona lista „Obserwowane zgłoszenia”, gdzie użytkownicy mogą przeglądać wszystkie zgłoszenia, które zdecydowali się obserwować. Został również przygotowany przycisk do obserwowania, umożliwiający łatwe dodanie zgłoszenia do własnej listy obserwowanych.
Konfiguracja powiadomień „Dzwoneczek” – Został rozbudowany mechanizm powiadomień w taki sposób, aby operatorzy otrzymali możliwość konfiguracji powiadomień typu „Dzwoneczek”, analogicznie jak przy notyfikacjach email. Dzięki temu została zapewniona elastyczność w ustawianiu, które powiadomienia mają być otrzymywane mailowo, a które bezpośrednio z systemu.